AAAAAAAAHHH - Reisverslag uit Buren, Nederland van Martine Bakel - WaarBenJij.nu AAAAAAAAHHH - Reisverslag uit Buren, Nederland van Martine Bakel - WaarBenJij.nu

AAAAAAAAHHH

Door: Martineindezon

Blijf op de hoogte en volg Martine

06 Juli 2012 | Nederland, Buren

Nog 2 dagen en dan vliegen we al weg hahaha. Vandaag spullen inpakken, nee oke ik hoor dat nu eigenlijk te doen hihi. Morgen gaan we al naar Belgie. Mama heeft weer lijstjes op de deur hangen met wat je mee moet nemen enzo. E dan komt ze straks kijken of het klopt en de dingen waarvan ze vind dat die niet mee hoeven haalt ze er dan tussen uit. Ze denkt dat ik teveel mee ga neman HAHAHHA HOE KOMT ZE ERBIJ!Vanochtend mijn raport opgehaald, dus mijn vakantie is eindelijk ook officieel begonnen! :) Gister nog 4 leuke tijdschriftjes gekocht, maar daar kom je volgesmij een vakantie niet mee door... Opzoek naar een leuk boek haha. En ik ga smanen mat mama Emma lezen, als daar tijd voor is natuurlijk xd. nu nog even wat mensen mailen zodat ze ook mijn GE-WEL-DIGE reisverslag kunnen volge! IEDEREEN EEN FIJNE VAKANTIE!

  • 06 Juli 2012 - 13:28

    Lisaa:

    haha Martie, hoezo hyper :p

  • 06 Juli 2012 - 13:37

    Martine Van Bakel:

    Hahhaha ik verveelde me haha ga nu mn tas inpakken, opa en oma hier dus was even weg nu ga ik door tot t klaar is hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Speciaal voor de lieve vriendjes en vriendinnetjes die lekker japoers willen worden van mijn super vette vakantie verhalen ;) hahahahaha....

Actief sinds 25 Juni 2012
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 3758

Voorgaande reizen:

08 Juli 2012 - 04 Augustus 2012

In de tropen.

Landen bezocht: