Laaaaange reis.... - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Martine Bakel - WaarBenJij.nu Laaaaange reis.... - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Martine Bakel - WaarBenJij.nu

Laaaaange reis....

Door: Martineindezon

Blijf op de hoogte en volg Martine

08 Juli 2012 | Verenigde Staten, Atlanta

8-7 22:40 nltijd.
Nu zit ik op t vliegveld van Atlanta, we moeten nog even wachten.. hadden onverwachts een uur exstra... Dat verloren we dan wel weer bij de eerste paspoort controle hahaha sukkels ze zorigde er steeds voor dat we nog langer moesten wachten. stonden we bijna vooraan een rij, loopt die gast inneens weg en komt lekker niet meer terug. alles regelen op een vliegveld is wel veel werk haha. Want er stonden achter ons 8 mensen uit hun neus te eten. Lief smsje van Ruben! Hihi smssen kost me 50ct per sms verekte duur :( Op het moment verveel ik me echt hahaha... er zit een hele groep amerikanen tegenover ons, allemaal in een licht blauw shirtje. en ze zijn iedereen zo aan t aangapen. Daar kan ik niet tegen -.-
Ondertussen staat ons vliegtuig er ook en ik wil STRARBUCKS CHOCOMEL!! hahaha :$
als je zo'n dagje aan het reizen bent zie je wel heeeel veel verschillende mensen, mensen kijken is leuk. Ik zit nu trouwens ook naast een vuilnisbak die n takke herrie maakt als je er iets in gooit...
Voor mn gevoel is het nu, 22:43. Hier is het 15:50 hahaha. We hebben net in het vliegtuig redelijk wat eten en veel te veel drinken gehad dus ik moet de heeele tijd plassen hahaha. Maar nou krijgen we waarschijnlijk zometeen weer avond eten in het vliegtuig moewahahaha :) Ik weet niet echt wat ik nu moet schrijven, dus vertel ik jullie graag over het gat in mijn vestje :) Onder mijn rechter oksel zit echt een giga gat... Ziet er een beetje uit als een zwerver hahahaha maarja.
Xenia gaat nu tekenen! Later zeg ik wat, hahaha.
xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Speciaal voor de lieve vriendjes en vriendinnetjes die lekker japoers willen worden van mijn super vette vakantie verhalen ;) hahahahaha....

Actief sinds 25 Juni 2012
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 3758

Voorgaande reizen:

08 Juli 2012 - 04 Augustus 2012

In de tropen.

Landen bezocht: