Inpakken en wegwezen. - Reisverslag uit Buren, Nederland van Martine Bakel - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen. - Reisverslag uit Buren, Nederland van Martine Bakel - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen.

Door: Martineindezon

Blijf op de hoogte en volg Martine

07 Juli 2012 | Nederland, Buren

Vanochtend vroeg op, iedereen is al zn spullen aan het inpakken enzo. Rond 3 uur gaan we naar België. Ik heb denk ik ongeveer wel al mn spullen, mama heeft al met mn kleren mee gekeken en derest doe ik zelf :) Gister avond hebben we nog even een familievergadering gehad. De vakantie besproken en weer wat voorberijdingen gedaan. Nog even gezellig met Ruben gebelt. En daarna nog gefrituurt. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik al wat meer zin krijg om te gaan :) Ook staan er bijna 8 films op mijn laptop :) Hopen dat er een mogelijkheid tot opladen van de laptop is in het vliegtuig :) En ik hoop echt dat ik bij het raam zit, dat is zoooooo mooi :$ Nou genoeg voor nu! Mijn volgende bericht komt anuit België, Atlanta? of Costa Ricaaa.
xxxx

• 07 Juli 2012 - 10:27

Rickskuh:

martine heel veel plezier en geniet er van gr rick :)

• 07 Juli 2012 - 10:55

Oma Ml:

ziet er al gezellig uit. goede reis voor vandaag om te beginnen.

• 14 Juli 2012 - 20:22

Leon:

We gaan het volgen, heel veel plezier met de hele club.